מחיר ייעוץ משכנתא

מחיר ייעוץ משכנתא

הבנק למשכנתאות מציע ייעוץ משכנתא חינם, אך מדובר על יועץ שהוכשר על ידי אותו הבנק ומציע את התנאים המתאימים לאותו הבנק שמעסיק אותו, הרי מה שמוביל אותו הוא שיקול הרווחיות של הבנק. הרווח של הבנק הוא הריבית אותה אתם משלמים על לקיחת ההלוואה עבור רכישת הנכס, לכן יש לאותו יועץ את האינטרס להציע את המסלול הרווחי ביותר עבור הבנק המלווה.


איך אדע שלקחתי יועץ אמין?

קודם כל עליך לדעת, שיועץ משכנתא פרטי פועל עבור טובת הלקוח ורואה את טובתו בראש ובראשונה, כל הפעולות שלו נעשות מתוך שיקולים אובייקטיביים של צרכי הלקוח שלו. הרווח שלו הוא עלות השירות.

יועצי המשכנתאות נבדלים ביניהם ברמת השירות שלהם וברמת המקצועיות וכמובן הותק, אבל תמיד כדאי ומומלץ לערוך סקר שוק ולברר את ההבדלים של יועץ משכנתאות מחירים בין השאר.

בנוסף, כדאי לקבל המלצות אם מקרובי משפחהף מחברים או מכרים שלכם שאתם יודעים שרוצים בטובתכם ומי שקיבל שירות טוב ואף חסרך עשרות אלפי שקלים בעזרת שירות של יועץ משכנתא טוב, ישמח להעביר את הפרטים שלו אליכם.


איפה ניתן לברר מחיר ייעוץ משכנתא?

ניתן לברר אודות יועץ משכנתאות מחירים בכל אתרי הדירוג וההמלצות, אך מקור טוב הוא גם הרשתות החברתיות בהן אפשר לראות חוות דעת של לקוחות מסוגים שונים שקיבלו שירות מאותו יועץ וידעו לתת חוות דעת מפורטת.

מחיר ייעוץ משכנתא עולה סביבות אלפי שקלים ולא מעבר לכך, אך כמובן שאלמנט החסכון הוא אדיר עבור הלקוחות.


האם זה באמת משתלם?

בסופו של דבר, כאשר מסתכלים על התמונה המלאה, ניתן להגיד כי העלות משתנה בהתאם למורכבות של הבקשה, אם הלקוחות מגיעים באופן פרטי או דרך קבוצה שעובדת מול חברה וככל שהבקשה מורכבת יותר כך העלות תעלה.

מדובר על עלות מול תועלת גבוהה במיוחד, שכן החיסכון שנוצר עבור אותם האנשים שבוחרים לקחת יועץ משכנתא פרטי מול אלו שמשתמשים בשירות של יועץ משכנתא של הבנק הוא של עשרות אלפי שקלים.

ניתן להסתכל על התשלום עבור שירות של יועץ משכנתא טוב כעל השקעה לטווח הרחוק וגם לטווח הקצר.

למה לקוחות בוחרים לעבוד איתי?

בגלל הנסיון

בעל ניסיון של למעלה מ- 25 שנה בניהול עסקים

בגלל המקצועיות

במהלך 25 השנים האחרונות, יזמתי, הקמתי וניהלתי מספר עסקים מצליחים.

בגלל השירות

אני מחויב ללוות ולהוביל אתכם החל מאבחון הבעיה ו/או ההזדמנות, דרך מציאת הפתרון האפקטיבי ביותר ועד ליישום בפועל.

בגלל התוצאות!

הצטרפו לעשרות עסקים שבחרו בליווי וייעוץ עסקי לכל אורך הדרך עד להצלחה!