יועץ משכנתא מומלץ

יועץ משכנתא מומלץ

כאשר לוקחים משכנתא על מנת לרכוש דירה או נכס להשקעה יש להבין שזוהי החלטה שדורשת ידע ומיומנות בתחום הפיננסי וההלוואות בישראל, בכל זאת מדובר על החלטה בעלת משמעות שתשפיע על החיים לתקופה ארוכה.

בישראל רוב האנשים לוקחים משכנתא, כך שזהו תהליך שרבים מהקרובים אליכם עברו אותו וידעו לספר לכם על המשמעויות הכרוכות בדבר, אך סביר להניח שרובם השתמשו בשירות ייעוץ פרטי או מטעם הבנק ממנו לקחו את המשכנתא.

משכנתא פירושה הלוואה ארוכת טווח לצורך רכישת דירה או נכס להשקעה, אך זו אינה הלוואה סטנדרטית והיא מורכבת מתמהיל של מסלולי הלוואה עליהן הוחלט בבנק ישראל. על מנת לקבל את התמהיל הטוב ביותר עבור הצורך שלכם יש להבין בתחום ההלוואות, הריביות, הנחות והטבות שניתן להשתמש בהן בתהליך הגשת הבקשה למשכנתא וזאת מעבר לטפסים רבים והתחייבויות שיש למלא מול הבנק.

 

האם אני יכול לעשות את התהליך בעצמי?

כמובן שכן, אבל תהליך שכזה אינו מומלץ בשל מספר סיבות וביניהן הצורך להבנה טובה בתחום הפיננסים כולל תכנון ארוך טווח, אפשרויות שונות להנחות והטבות ובנייה של תמהיל מסלולים שהחזר ההלוואה או האופציה למחזור משכנתא קיימות ומיטיבות עם חייך והאפשרויות הכלכליות שלך.

 

למה לא לקחת ייעוץ מהבנק?

יועץ משכנתא מטעם הבנק מייצג לרוב את האינטרסים של הבנק, אשר מרוויח מהריביות הקיימות על המשכנתא ואינו מגיע באופן אובייקטיבי עבור צרכי הלקוח בלבד.

 

מה העלות של יועץ משכנתא?

העלות של שירות יועץ משכנתא מומלץ הינה כמה אלפי שקלים לליווי שבו מקבלים את הידע והנסיון הפיננסי וכן את הנסיון שלו בהתנהלות מול הבנקים.

יועץ משכנתא פרטי מייצג קודם כל את האינטרסים של לקוחותיו ומעניק להם את השירות הטוב ביותר תוך זמינות ושירות שאינו קיים בבנק. לאחר בניית תמהיל היועץ אף מנהל משא ומתן מול הבנקים כדי לקבל עבור לקוחותיו את ההצעה המיטבית שתשרת את הצרכים שלהם.

 

איך למצוא יועץ משכנתא מומלץ?

קודם כל תבדקו מול חברים ובני משפחה, במידה וקיבלו שירות טוב ישמחו להמליץ לכם אך חשוב שתבדקו שמדובר ביועץ בעל ותק ונסיון בענף, שנותן לכם הצעת מחיר הוגנת ושיש לכם כימיה טובה שבה אתם מקבלים מענה הולם על כל השאלות שיש לכם.

למה לקוחות בוחרים לעבוד איתי?

בגלל הנסיון

בעל ניסיון של למעלה מ- 25 שנה בניהול עסקים

בגלל המקצועיות

במהלך 25 השנים האחרונות, יזמתי, הקמתי וניהלתי מספר עסקים מצליחים.

בגלל השירות

אני מחויב ללוות ולהוביל אתכם החל מאבחון הבעיה ו/או ההזדמנות, דרך מציאת הפתרון האפקטיבי ביותר ועד ליישום בפועל.

בגלל התוצאות!

הצטרפו לעשרות עסקים שבחרו בליווי וייעוץ עסקי לכל אורך הדרך עד להצלחה!