ייעוץ משכנתא עד הבית

ייעוץ משכנתאות עד הבית

ישנם הרבה מאוד החלטות בחיים שצריך להתעייץ עם הבנאדם המתאים. זה הזמן שלכם לחסוך עשרות או מאות אלפי שקלים ללא כל בעיה. אני אשמח לייעץ לכם איך לבנות את התמהיל הנכון עבורכם, על מה כדאי לכם לוותר ואיזה משכנתא מתאימה לכם יותר או פחות. ישנם הרבה מאוד אנשים שרוצים לחסוך על הייעוץ אך אחרי זה מתחרטים ולא יודעים איך להציל את המצב. אתם לא רוצים להיות אלו שתתחרטו, זה הזמן שלכם להציל את הכסף שלכם. ייעוץ משכנתא עד הבית זה בדיוק מה שאתם צריכים. אני אשמח לעזור לכם בכל שאלה, אבדוק ואדאג לשמור לכם על האינטרסים.

למה דווקא ייעוץ משכנתאות עד הבית

יש לכם לוז צפוף ואתם לא יודעים איך להכניס את הפגישה עם היועץ בזמן המתאים? זה הזמן שאתם תנוחו בבית ותגלו שאפשר גם אחרת. הבחירה של ייעוץ בבית היא נכונה עבורכם וכמובן תחסוך לכם זמן. אני יודע שהזמן שלכם יקר וכמובן אדאג להסביר לכם את כל הפרטים בצורה מהירה והיעילה ביותר.

יש כל מיני הצעות של ייעוץ משכנתא עד הבית אבל למה דווקא אני

שירות בוטיק – איתי אתם לא תרגישו כמו עוד לקוח ואני אדאג להביא לכם את השירות המקצועי ביותר. ניסיון – שנים של ניסיון בתחום המשכנתאות. מחיר – אפשר גם אחרת. אני אדאג להביא לכם את התוצאה הנכונה ביותר עבורכם במחיר אטרקטיבי. תוצאות – באני עובד מול הבנקים ומביא לכם את התוצאות שאתם צריכים. אז למה אתם מחכים? צרו איתי קשר ואני אדאג לחסוך לכם את הכסף שכל כך חשוב לכם ולמשפחתכם.

ייעוץ משכנתא
שיחסוך לכם המון
כסף  כאב ראש אי וודאות

מתחייבים לתנאים הטובים ביותר

ארבעה שלבים בדרך למשכנתא המיוחלת - ייעוץ משכנתא עד הבית

שלב 1

ניתוח צרכים

איסוף כלל הנתונים והטפסים הנדרשים לצורך ביצוע ניתוח צרכים ותיאום ציפיות.

שלב 2

אישור עקרוני

ברוב המקרים האישור ניתן במסגרת 48 שעות.

שלב 3

מכרז ריביות

אני בונה תמהיל אופטימאלי ויוצא למכרז מול הבנקים כדי להשיג את הריביות הטובות ביותר.

שלב 4

קבלת משכנתא

אישור סופי לקבלת המשכנתא המיוחלת וליווי בכל הליך החיתום.

למה לבחור בי?
שנים של ניסיון בתחום המשכנתאות
חיסכון של כסף, זמן וטרחה רבה
עובדים מול כל הבנקים
התחייבות לתנאים הטובים ביותר
מחוייבים לשירות מקצועי וברמה הגבוהה ביותר
מאמרים נוספים

כאשר לוקחים משכנתא על מנת לרכוש דירה או נכס להשקעה יש להבין שזוהי החלטה שדורשת ידע ומיומנות בתחום הפיננסי וההלוואות בישראל, בכל זאת מדובר על החלטה בעלת משמעות שתשפיע על החיים לתקופה ארוכה.

עבור רוב האנשים בישראל, לקיחת משכנתא הינה תהליך מורכב שאף אחד לא יודע באמת להכין אותנו לקראתו וזוהי הפעם הראשונה שבה ניתקל במונחים חדשים מעולם שהוא זר עבורנו כמו לוח סילוקין, שפיצר,

כאשר הגעתם לשלב שבו אתם מעוניינים לרכוש בית, חשוב שתלמדו את השטח היטב בתחום אפשרויות המימון שעומדות בפניכם על מנת לבצע רכישה מוצלחת של ביתכם החדש.

המינוח "תמהיל משכנתא" יכול להבהיל כל אדם אשר ניגש לקחת משכנתא לראשונה בחייו, אבל אל דאגה, מדובר על מינוח פשוט אשר משמעותו היא הרכב מסלול המשכנתא שלכם, הריביות הכלולות בתוכו והתחלקות פריסת התשלומים והריביות עבור כל חלוקה.

צרו איתי קשר או התקשרו 054-5868152

מתחייבים לתנאים הטובים ביותר