איך לבנות תמהיל משכנתא

איך לבנות תמהיל משכנתא

המינוח "תמהיל משכנתא" יכול להבהיל כל אדם אשר ניגש לקחת משכנתא לראשונה בחייו, אבל אל דאגה, מדובר על מינוח פשוט אשר משמעותו היא הרכב מסלול המשכנתא שלכם, הריביות הכלולות בתוכו והתחלקות פריסת התשלומים והריביות עבור כל חלוקה.

נשמע מסובך? בואו ננסה לפשט את זה יחד.

בעבר היה מקובל לקחת משכנתא מסוג מסוים, במסלול אחד בלי יותר מדי אפשרויות לפריסת הריביות, הייתה ריבית אחד שצמודה למדד בודד וזהו.

כיום זה מצב שכל היועצים פה אחד ממש לא ממליצים עליו, ובמידה ואתם קוראים שורות אלו ויש לכם משכנתא מסוג זה אנחנו ממליצים לכם לקבל ייעוץ על מנת לשנות את מסלול המשכנתא שלכם כדי לחסוך הרבה מאוד כסף.

בימינו מקובל כבר לחלק את המשכנתא למספר מסלולים, בדרך כלל לשלושה וזאת על מנת לא ליצור מצב של סיכון או תנודות רבות בשל ההצמדה למדדים והתנועות המקובלות בשוק הפיננסי.


בחינת ההווה והעתיד

כאשר ניגשים למשימה של איך לבנות תמהיל משכנתא, יש לקחת קודם כל בחשבון את המצב הנוכחי שלכם, זאת על מנת להבין מה יכולת ההחזר החודשי הנוכחית שלכם.

אתם צריכים להגיע למצב בו אתם לא כורעים תחת העומס של החזרים חודשיים עבור המשכנתא שלכם, כך שתוכלו לאשר לעצמכם גם לחיות תוך כדי החזרי המשכנתא.

מצד שני, מומלץ גם לא לנסות להקל על עצמכם ולמשוך את ההחזרים לתקופה ארוכה מאוד, כי בינינו אנחנו לא באמת יודעים מה יקרה בעתיד והתנודות בשווקים הפיננסיים לא ניתנים לצפייה למשך כל כך הרבה זמן קדימה. אנחנו חיים בעולם משתנה וכדאי למצוא את דרך המלך שתאפשר לכם להנות מכל העולמות.


מה עוד חשוב לדעת

כדאי להתחשב בסוגי המסלולים האפשריים מבחינת ריבית כאשר ניגשים למלאכה של איך לבנות תמהיל משכנתא.

המסלולים השונים נבדלים זה מזה ברמת הסיכון שלהם מבחינת הריבית, יש לדוגמה את מסלול הפריים שהוא המקובל ביותר, אך כדאי לכם לחקור לעומק או לקבל ייעוץ מקצועי כדי לשמוע על מסלולי ריביות קבועות או משתנות שאינן צמודי מדד, או מסלול מטבע חוץ.

בחירת יועץ משכנתא מומלץ זה חשוב בשביל לדעת שאתם בידיים הטובות ביותר.

למה לקוחות בוחרים לעבוד איתי?

בגלל הנסיון

בעל ניסיון של למעלה מ- 25 שנה בניהול עסקים

בגלל המקצועיות

במהלך 25 השנים האחרונות, יזמתי, הקמתי וניהלתי מספר עסקים מצליחים.

בגלל השירות

אני מחויב ללוות ולהוביל אתכם החל מאבחון הבעיה ו/או ההזדמנות, דרך מציאת הפתרון האפקטיבי ביותר ועד ליישום בפועל.

בגלל התוצאות!

הצטרפו לעשרות עסקים שבחרו בליווי וייעוץ עסקי לכל אורך הדרך עד להצלחה!