ייעוץ משכנתא בתל אביב

ייעוץ משכנתא בתל אביב

עבור רוב האנשים בישראל, לקיחת משכנתא הינה תהליך מורכב שאף אחד לא יודע באמת להכין אותנו לקראתו וזוהי הפעם הראשונה שבה ניתקל במונחים חדשים מעולם שהוא זר עבורנו כמו לוח סילוקין, שפיצר, נסח טאבו, ריבית קבועה, ריבית צמודה, שמאות מקרקעין ועוד…

שומרים על האינטרסים שלכם

כיום כבר ידוע שהיועצים שמועסקים על ידי הבנקים דואגים לאינטרסים של הבנק ולאו דווקא לאינטרס של האדם שלוקח את המשכנתא מול הבנק, לכן ברור למה ישנה פריחה של תחום ייעוץ המשכנתאות בשוק הפרטי. כאשר אתם לוקחים את שירותו של יועץ משכנתא פרטי, אתם יכולים לדעת שהוא "בצד שלכם" ועבודתו היא לדאוג לכם מול האינטרסים של הבנק, לקצר עבורכם את התהליך ככל האפשר ולחסוך לכם זמן ודאגות והרבה מאוד טירחה וטרטורים.

היועץ מכיר את כל העולם הפיננסי, בעל ידע נרחב בתחום המימון ובקיא בהנחיות וכל סוגי הריביות והזכאויות הקיימות בשוק, כך שידע לערוך התאמות במיוחד עבור הצרכים שלכם.

שירות קרוב לבית

כאשר אתם לוקחים את שירותו של יועץ משכנתא, קחו בחשבון שקירבה גאוגרפית אליו תקל עבורכם את העניינים הרבה יותר ולכן אם אתם מתגוררים באיזור המרכז קחו בחשבון את האפשרות לקחת ייעוץ משכנתא בתל אביב. כמובן שלא תצטרכו להפגש כל שני וחמישי, אבל כן ידרשו מספר פגישות, בעיקר עבור חתימה על מסמכים יחד מול הבנק.

ייעוץ משכנתא בתל אביב גם אומר שיש ליועץ שלכם היכרות עם הבנקים בתל אביב, סביר להניח שהוא מכיר גם את הנפשות הפועלות ויצא לו לעבוד מולם לאורך שנים תוך ליווי לקוחות רבים בתחום. יועץ פרטי שקרוב אליכם גאוגרפית מאפשר לכם גמישות מירבית בזמנים ובזמינות שלו עבורכם, מה שאינו ברור מאליו כי הרי התנהלות מול בנקים בשעות מצומצמות ומוזרות היא מורכבת עבור כולם.

שירות של יועץ משכנתא שקיבלתם עליו המלצה היא הדרך הבטוחה ביותר לדעת שאתם בידיים בטוחות ששומרות על הזמן והכסף שלכם, בדרך לעיסקה גדולה בה אתם משקיעים את מיטב כספכם. אפשר להסתכל על שירות כזה כהשקעה משתלמת בטווח הקצר וגם בטווח הרחוק, שלרוב מסתכמת בחסכון של עשרות אלפי שקלים.

למה לקוחות בוחרים לעבוד איתי?

בגלל הנסיון

בעל ניסיון של למעלה מ- 25 שנה בניהול עסקים

בגלל המקצועיות

במהלך 25 השנים האחרונות, יזמתי, הקמתי וניהלתי מספר עסקים מצליחים.

בגלל השירות

אני מחויב ללוות ולהוביל אתכם החל מאבחון הבעיה ו/או ההזדמנות, דרך מציאת הפתרון האפקטיבי ביותר ועד ליישום בפועל.

בגלל התוצאות!

הצטרפו לעשרות עסקים שבחרו בליווי וייעוץ עסקי לכל אורך הדרך עד להצלחה!